Cart
0
0.00 kr.


Hej allesammen.
Tak for i dag.
Ang vores bagagerums marked i morgen søndag den 07 juni har vi valgt at sige der er gratis entré pga flere har meldt fra pga vejret.
Vi kan ikke helt finde ud af vejret i morgen. TV 2 siger ingen vand og DMI siger lidt vand.
Der vil stadig være stande på gårdspladsen, i laden , og hal 1 - 3 og den gamle ko stald vil være åben.
Der serveres pølse/ brød i laden, og caféen i hovedbygningen serverer smørrebrød, fyldt croissant , sandwich, kage og kolde og varme drikke. Vi har åben fra kl 10.00-16.00
Vi ses på Haughus Gods i Jelling.