Åben hver lørdag & søndag fra kl 10.00-16.00                             Genbrug-Antik-Lopper-Vinyl-Café-Keramik-Smykker-Møbler-Strik

Hej allesammen. 

 Tak for i dag. 

Ang vores bagagerums marked i morgen søndag den 07 juni har vi valgt at sige der er gratis entré pga flere har meldt fra pga vejret. 

Vi kan ikke helt finde ud af vejret i morgen. TV 2 siger ingen vand og DMI siger lidt vand. 

Der vil stadig være stande på gårdspladsen, i laden , og hal 1 - 3 og den gamle ko stald vil være åben.

Der serveres pølse/ brød i laden, og caféen i hovedbygningen serverer smørrebrød, fyldt croissant , sandwich, kage og kolde og varme drikke. Vi har åben fra kl 10.00-16.00

Vi ses på Haughus Gods i Jelling.